intuitív online ügynökség

Truelite a webszakértő / Prémium Webáruház

Némi statisztika, hogy miről is van szó!

Truelite webáruházainak átlagos bevétele ~ 4225 € / hó (1 150 000 Ft)
Összesített havi pénzmozgás ~ 97 000 € / hó (27 160 000 Ft)
Átlagos elévülési idő ~ 3 év
Legrégebben működő rendszer 6 év
Átlagos megtérülési idő ~ 1 év
Leggyorsabb megtérülés 7 hónap
Átlagos látogatás keresőmotorokról ~ 500 látogató / nap / oldal
Legnagyobb látogatottságú oldal ~ 3700 látogató / nap
Átlagos időintervallum két rendelés közt ~ 24 óra
Legkisebb időkülönbségű oldal ~ 1 óra
Átlagos fizetett hirdetések 0 € / hó
Átlagos havi fenntartási költség ~ 10 € (2800 Ft)

 

Felejtse el, hogy weboldalt vásárol Ön befektet!

Miért jó egyedi webáruházba fektetni a pénzt?

  • mert jóval olcsóbb mint egy felmatricázott céges autó
  • mert dolgozik Ön és az alkalmazottak helyett
  • mert sosem hibázik
  • mert a fejlesztési költsége elenyésző a várható profithoz képest
  • mert az Ön saját termékeire vetítve levezethető a teljes megtérülési periódus
  • mert ha nem érné meg Önnek az egyedi webáruház mi azt is megmondjuk
  • mert egyedi! (bővebben lent)

Mikor javasolt webáruházat indítania?

  • ha jól megy a szekér (mert 2 ló jobban húz mint 1)
  • ha nem megy jól a szekér (mert 1 friss ló ereje ösztönzően hat a megfáradt lóra)
  • ha a megszokott reklámok nem hoznak eredményt
  • ha a megszokott reklámokra már több webáruház árát elköltötte
  • ha kicsinek érzi a hazai piacot
  • ha megunta az emberi erőforrás folyamatos hibáit

Prémium webáruház készítés

Webshop mint befektetés

Minőségi webáruház

Egyedi webáruház készítése

Internetes áruház létrehozása

Összetett webshop üzemeltetése

Internetes áruház - minden hónap legjobb dolgozója

  • sosem pihen
  • nem hibázik
  • nem problémázik
  • nincs családi gondja baja
  • csak dolgozik
  • hónap végén nem kér fizetést de büszkén mutatja mennyit keresett a cégnek.

Az alkalmazott kinek neve: WEBÁRUHÁZ!

Honnan keríthet egy ilyen munkatársat? Beszéljünk róla személyesen..

Egyedi fejlesztés előnyei

  • Megjelenés - nincsenek sémák lehetséges elrendezések, mindent szabad.
  • Praktikum - nem egy rendszert kap, hogy használja hanem egy rendszert kap amit direkt az Ön vállalkozásához készült annak igényeit igyekszik minél tökéletesebben kielégíteni.
  • Számolás - többet tudunk az árakról mint Mari néni aki 30 éve dolgozik a közértben. Akciók, kedvezmények, utalványok, kuponok, csomagok, egyedi kedvezmények és még kitudja mi minden.
  • Szállítási díj - egyedi számolási módok postaköltség számítás, futár díj számítás, ingyenes szállítás ha megfelel XY paramétereknek.
  • Lehetetlen - az meg mi az? ilyet nem ismerünk egyedi rendszernél. Mivel nincs alaprendszer (illetve azt is mi készítjük) így nincsenek megkötések nincsenek előre definiált modulok. Nincs olyan, hogy ilyen modul nincsen ezt nem tudjuk biztosítani.
  • Módosítási lehetőség - a készített részegységek (modulok) az adminisztrátor által testre szabhatók nincsenek beledrótozott működési elvek.
  • Egyszerűség - nem raboljuk az idejét azt csinálja csak amihez ért úgy ahogy szokta azt, majd a rendszer megcsinál minden egyéb feladatot.

    Mi nem Önt tanítjuk meg weboldalt szerkeszteni hanem webáruházát tanítjuk meg az Ön munkafolyamatához igazodni.

Néhány webáruház megoldásunk

  • CsomagajánlatOpen or Close

    Állítson össze csomagokat a már a webáruházban szereplő termékekből. Majd adjon egy kedvezményes díjat ennek a csomagnak és a webáruház eladja azt. Az áruház típusától függően rendkívül sokféleképpen fel lehet használni ezt a funkciót. 

    Hogyan tudja kezelni a csomagokat az adminisztrátor?

    • csomag létrehozásakor meg kell adni legalább a csomag nevét, a csomag ajánlat indulási dátumát és befejezési dátumát
    • a csomagban szereplő termékeket ki kell választani egy a már feltöltött termékek listájából
    • megadja a termékek mellé azok darabszámait
    • végül szükséges a csomagnak az ára
    • a csomag ára és a különböző termékek külön-külön megvásárolt árát a rendszer összehasonlítva jeleníti meg a vásárlónak így látja mennyit spórol vele

  • Értesítést kérek ha a termék olcsóbb lesz!Open or Close

    Automata olcsóbb ár figyelő rendszer, hogy a nem vásárló is később vásárló legyen!

    Értesítést kérek ha a termék olcsóbb lesz!

    Mi történik a háttérben?
    Kedves látogató ráklikkel az olcsó ár figyelő funkcióra, majd megadja e-mail címét ahova a rendszer magától fogja értesíteni ha az üzletben az adott termék ára a leadáskori árhoz képest olcsóbb lesz. (Megjegyzés: regisztrált és belépett felhasználóknál természetesen nem szükséges e-mailt megadni)
    Az olcsó ár figyelő rendszer minden esetben értesíti a felhasználót ha újból az előző árhoz képest olcsóbb lett a termék. 

    Meddig tart az értesítés?
    Igazából végleges a felhasználó tudja megszakítani ha leiratkozik az adott értesítésről.

  • Kosár tárolása adatbázisbanOpen or Close

    Míg normál esetben a látogató és a kosár viszonya privát dolog addig ez a rendszer épp ellenkezőképpen működik. Minden termékmozgást nyomon követhetünk, ki mikor mit helyezett a kosárba, milyen összegben tételben. Nem mondhatjuk azt, hogy nem tudjuk mit csinált az áruházban a látogató. 

    Hogyan működik?

    A látogató amint valamit behelyez a kosárba létrehozunk neki egy külön bejegyzést egy adatbázisban. Itt fogjuk tárolni a kosárba helyezett termékeket és egyéb rendeléshez kapcsolódó beállításokat mint szállítási opció, kupon beváltás minden ami a megrendelést érinti. Ez a bejegyzés kap egy egyedi kódot is amit a webáruház automatikusan eltárol COOKIE-ban a látogató gépén. A későbbiek folyamán ez a kód fogja azonosítani, hogy melyik a látogató kosara.

    Miért jó ez a fajta megoldás, mit nyerünk vele?

    • ha a látogató otthagyja az oldalt majd később visszatér rá a kosárban a már behelyezett termékeket találja. Akár több napi heti diferenciával is.
    • a kosárba helyezett termékek felügyelhetők az adminisztrációs felületről. Mik várakoznak benne és mióta.
    • ha a kosárban már regisztrált felhasználó felejtett árukat akkor összeköthető autmata üzenetküldéssel a felhasználónak: "itt feleljtett valamit a kosárba vegye meg most 10%-kal olcsóbban"
    • biztonságosabb kosárkezelés. Mivel a kosár tartalma a rendszerben tárolódik így mindig lefuttatható rajta egy újraszámítás ezzel biztosítható, hogy mindig jó áron számoljon a rendszer. Nincs olyan veszély, hogy egy 2 hete behelyezett termék ára közben drágább lett.
    • egyedi szállítási díjak kalkulációja. Előfordul, hogy nincs előre definiálható szállítási díj lásd nemzetközi kiszállítás (Szabolcsi alma Albániába) ebben az esetben is ez a rendszer lehet a megoldás. A látogató leadja a megrendelését ami ilyenkor ebben az adatbázisban tárolódva küld egy értesítőt az adminisztrátornak a megrendelésrők. Aki ekkor kikalkulálja a szállítás díját majd mivel hozzáférése van a kosár tartalmához módosítja annak szállítási adatát a plusz szállítási értékkel. A rendszer visszajelez a megrendelőnek aki ezután már tudja teljesen véglegesíteni a megrendelését.

  • Regisztráció nélküli vásárlás avagy automata regisztrációOpen or Close

    Igen az embernek az a természetes amit megszokott az évek alatt. Márpedig azt szokta meg, hogy az ABC-ben Müszaki boltban egyáltalán bármilyen boltban belépéskor nem kérik el a teljes személyazonosságát. Miért is kérje akkor el a webáruház? Miért legyen egy kötelező procedúra a vásárlás előtt ahol a vásárlók zöme legyint, hogy inkább mégsem? NE LEGYEN!

    Erre van a "Regisztráció mentes vásárlás". Látogató jön bepakol a kosárba kifizetéskor megadja adatait majd a megrendelése készen is van. Több ponton is egyszerűsítve ezzel a vásárlás folyamatát. Nem zargatjuk az ügyfelet hülye regisztrációkkal megerősítésekkel ha már egyszer pénzt akar ott hagyni tiszteljük meg annyival, hogy az az oldal az Ő igényeit veszi figyelembe. Jelen esetben a leggyorsabb legkényelmesebb vásárlást.

    Mi történik az így leadott megrendeléssel?

    • kedves látogató a rendeléskor megadott e-mail címére kap egy megerősítést miszerint fogadtuk a rendelését köszönjük
    • ennek az e-mailnek szerves része lesz az első megrendeléskor hozzácsatolt információ miszerint "E-mail címét regisztráltuk rendszerünkben és a következő automatikusan kigenerált jelzóval együtt legközelebb be is jelentkezhet vásárlás előtt.
    • tehát a látogató regisztrált felhasználóneve az e-mail címe jelszava pedig egy véletlen kigenerált jelszó amit belépés után megtud vátoztatni

    Mi van akkor ha nem akar bejelentkezni, mert nem foglalkozik automata jelszóval meg különben is?

    • akkor nem jelentkezik be:-)
    • mivel a rendszer e-mail cím alapon jegyzi a leadott megrendeléseket így ha legközelebb is belépés nélkül vásárol a látogató de azonos e-mail címmel akkor is a fiókjához csoportosítja azt a megrendelést.
    • nincsen semmit kötelezővé téve, úgy használja az oldalt ahogy neki tetszik

    Miért jó ha mégis bejelentkezik?

    • ekkor tudunk neki egyedi kedvezményeket biztosíani az áruházban
    • látja visszamenőleg az eddig leadott megrendeléseit
    • egyéb egyedi megoldásokat is ezen keresztül érhet el pl. saját bevásárlólisták, újrarendelési funkció

  • ÚjrarendelésOpen or Close

    A már leadott megrendelések újrarendelési lehetősége nem újkeletű dolog, de néhány esetben meglehetősen hasznos tud lenni vásárlói számára.

    Hogyan működik?

    • a leadott megrendeléseit ugye meg tudja tekinteni a vásárló
    • itt tudunk biztosítani számára minden rendelés mellé egy újrarendelési funkciót
    • erre klikkelve a régi rendelésnek megfelelő termékek és azok mennyiségi bekerül a vásárló kosarába illetve a kifizetés oldalra kerül
    • természetesen lehetősége van módosíani a kosár tartalmán ezután is. Törölni belőle vagy éppen hozzáadni még valamit.
    • több rendelést is újrarendelhet egyszerre
    • a funkció biztonsági szűrővel ellátott így ellenőrzi az újrarendelés folyamata közben, hogy a termékek még megtalálhatók-e a boltban, ha nem akkor értelem szerűen azok a termékek nem kerülnek a kosárba

"A lehetőség kopogtat, a bölcsesség válaszol."
PageRank ikon ingyen